Anasayfa / Erkekçe / Minoxidil Sakal Kullananlar – Araştırma Sonuçları
minoxidil_sakal_kullananlar_

Minoxidil Sakal Kullananlar – Araştırma Sonuçları

Sakallarının çıkmamasıyla başı dertte olanların imdadına yetiştiği söylenen minoksidil sakal çıkarıcı ile ilgili küçük çaplı bir araştırma yaptık. Sizi daha fazla meraklandırmayalım ve minoxidil sakal çıkarır mı, araştırmamızın sonuçlarını sizlerle paylaşalım.

Minoxidil sakal kullananlar ne diyor?

A.H. (18)

Minoxidil kullananlar, sakal çıkaran bir ilaç olduğunu söylediğinde eczaneye koştum. İlk kutudan itibaren gerçekten etkili olduğunu gördüm. Üç kutu kullanıp bıraktım. Sakallarım gayet iyi durumda. Tavsiye edebileceğim bir ürün.

S.B. (22)

Minoxidil, sakal çıkarıcı bir ürün ama yan etkileri de var ne yazık ki. İlk zamanlar olumlu sonuçlar aldım. Düzenli kullanımda sakal çıkardığı kesin. Saç dökülmesine sebep olduğu söyleniyordu. Ciddiye almadım. Sonuçta saç bölgesine sürmediğim için sorun olmaz diye düşünmüştüm. Benim saçlarım da şakaklardan zamanla dökülmeye başladı. Önceleri bana öyle geliyor sandım ama hayır, dökülmenin olduğu kesin. Hemen bıraktım. Kullanmayı düşünenleri bu konuda uyarıyorum.

İ.N. (28)

Sakal çıkardığı söylenen ilaçlardan daha önce de kullanmıştım. Tabii hepsi yalan çıktı. Son çare minoxidili denedim. Yine olmadı. Benim sorunum kalıtımsal. Yani bazı yakınlarımda da var köselik. Minoxilin bazılarında sakal çıkardığı duydum. Ne kadar doğrudur, bilmiyorum. Herhalde bendeki sorun yüzünden başarılı olamadık. Her şeye rağmen puanım olumsuz.

B.L. (19)

2-3 tüp minoxidil kullanımı, sakal çıkarması için yeterli. Biliyorum çünkü ben de 3 tüp kullandım ve bıraktım. Sakal çıkarmasında sorun yok da, sakal dökülmesi konusunda ciddi bir sorun var. İlacı kullanmayı bırakınca, birkaç hafta sonra sakallar dökülüyor. Yine başa dönmüş oluyorsunuz. En iyisi sakalları kendi haline bırakmak gibime geliyor.

O.D. (31)

Minoksidil sakal çıkarır mı, çıkarmaz mı, kesin bir şey söyleyemeyeceğim. Ben de kullandım ama düzenli bir şekilde değil. Biraz baştan savma oldu benimkisi. Kullanımında dikkat edilmesi gereken şeylere de pek uymadım doğrusu. Bundan dolayı bende sakal çıkmamış olabilir.

Sizler de minoksidil sakal çıkarıcı kullanıyorsanız, yorumlarınızı bekliyoruz.

Farklı bir serum arayışında olanlar için de Silver Sakal Serumu Yorumlar ve Kullanımı yazımızı öneriyoruz.

Yazar Tuba KARADAĞ

Tuba KARADAĞ
Fiskosta.com'un sizlerle olabilmesi için yorum ve desteklerinizi bekliyoruz. Lütfen yazılarımızı sosyal ağlarınızda paylaşın. Sevgiler. :)

Beni de oku :)

testogel sakal için, testogel sakal çıkarır mı

Testogel Sakal İçin | Nedir, Ne İşe Yarar, Nasıl Kullanılır?

Testogel sakal için kullanılır mı, ne gibi etkileri vardır konusu forum sitelerinde çokça tartışılır. Biz ...

100 Yorumlar

  1. Merhaba kardeşim bana numaranı verir misin bilgi almak istiyorum senden. Aynı sorunu bende yaşıyorum ve kararsızım minoxidili alıp almamakta.

  2. Tuba hocam merhabalar. ben yukarıdaki yorumları okudum ve resimlerimi sırf önyargılı olupta diğer arkadaşları yorumlarıyla olumsuz etkileyenler için paylaşmak istiyorum. Yani benim yaşım 25. bu zamana kadar çıkmamış sakalım. o kadar uyduruktan sakal serumları varki hepsi çöp. bir işe yaramıyor ve hatta tek çözümün ektirmek olduğunu düşünüyordum. Taki minoxil forte %5ile tanışana kadar. Resimlerimi nasıl yollayabilirim hocam? normalde yollamak istemiyordum ama düşünen arkadaşlara referans olur umarım. Face vs. Kullanmıyorum.

    • Tuba KARADAĞ

      Merhaba Alp,
      Facebook sayfamızın iletişim bölümünden fotoğraflarını gönderebilirsin. Ne kadar süre kullandığını ve kaç kutu kullandığını da belirtirsen yukarıdaki yazımda yayımlarım.

  3. Sakal için kullanımda saç sökülmesi sorunu ile karşılatığını yazmış bir arkadaş. Sakal için kullanmak istiyorum ama kaş yaparken de göz çıkarmayalım. Minoxidil saç döker mi? kullanan arkadaşlardan böyle bir problemle karşılaşanların sayısı karşılaşmayanlara göre daha az sanırım

  4. Hocam ben minoxidil sakal serumunu aldım. nasıl kullanacam bilmiyorum günde kaç kere sıkacam

    • Tuba KARADAĞ

      Sakal tıraşı olduktan sonra ince bir tabaka halinde krem gibi sür ve yıkamana gerek yok. Tıraş olmadan da sürebilirsin. Ayrıca ürünün üzerinde nasıl kullanılacağı yazmıyor mu? Oradan yardım alabilirsin.

  5. Arkadaslar benim yasim 20 ben iki kutu minoxil kullandim gercekten etkili oldu herkes tarafindan fark edildi ama 3 ay kadar kullanmadim sakallarda gozle gorulur bi azalma oldu ama ilac ise yariyor

  6. Bende minoxidil serumda 2. tüpe geçtim sakal da etkisi oluyor fakat şakakta az azalma var ve elimi saçıma değdirip avuçladığımda 2-3 bazende 4-5 saç geliyor elime bu normal midir ?

  7. Hocam ben kullanıyorum minoxidil ilacı. şuan 3 gün oldu. akşam tek sıkıyorum daha bi etkisini görmedim yanlış mı kullanıyorum acaba

  8. Minoxidil sakal serumu kullanıyorum sonucu yazacam arkadaşlar. kullanıyım içimde kalmasın.

  9. minoxidil sakal spreyi kullananların yorumları kafamı çok karıştırdı. saçları dökülüyormuş falan filan. sakal çıksın derken saçımızdan olmayalım 🙂

  10. Hocam kullanıyorum. Minoxidil ne zaman etkisini gösterir acaba?

  11. Hocam ben minoxidili sakal için kullanıyorum. 2-3 hafta oldu az çok etki görür gibiyim fakat minoxidil bırakınca sakal dökülür mü, tıpkı saçta oldugu gibi bilgilendirirseniz sevinirim

    • Tuba KARADAĞ

      Serkan,
      Minoxidil serum kullananların bazılarında saç ve sakal dökülmesi gibi sorunlar olabiliyor. Bana gelen yorumlar hem de başka platformlarda yazılanlar bu yönde. Sende nasıl bir etki olur, bilemiyorum. Deneyimledikten sonra bize yazar mısın?

  12. arkadaşlar ben minoxidil sakal kullanımı hakkında size kesin bilgiyi veriyim. kullanan biri olarak 3 ay oldu kullanalı. 1 ayda bu işin temelini atıyor, hemen bi şey beklemeyin. 1-2 haftda çıkmadı hiç bi şey olmadı diye bırakmayın kesinlikle. 1. ayın sonunda tüy şeklinde çıkıyor, 2. ayda o tüyler bidiginiz sakal oluyor. kullanalı 3 ay oldu bildiginiz sakallıyım hemde şükürler olsunki sakallarım kalın. yani ben busiteden almadım ama aynı minoxidil sakal çıkarıcı ilacı n11 den çagırmıştım onlardan burdan alıyor heralde. bizim ailede köselik durumu falan yok zaten benim bıyıklar falan da açayip gürdü, kullanmadan oralara zaten hiç sürmedim gerek de yoktu. ben herkeze tavsiye ediyorum bazı insanlarda etki etmeyebilir belki orasını bilmem ama köse olmayan bi insanda kesinlikle işe yarar diyorum bu kadar. valla kardeşlerim ister inanın ister inanmayın ben bu sayfanın hiç bir şeyi deilim ama ALLAHA ŞÜKÜRLER olsunki alıp kullandım hala kullanıyorum çene de tamamen olunca hemen bırakmıcam günde bir sefer kullanıcam ilaçı hemen bırakmayın diyolar. minoxidil bırakınca sakal dökülüyor mu kullananlar dökülme falan yapıyormuş diye araştırdım bende hemen pat diye bırakmıcam zaten. ben 2 ay boyumda hep jilet vurmuştum inş bırakınca öle bi sorunum olmaz bazı insanlar kötü yorum yapıyor bakıyorumda onlar düzenli kullanmayan yada gerçekten köse si olan insanlardır. kimseye öle yorumlara inanmayın siz deneyin kendiniz görün günde toplam 2 ml kullandım sabah 1ml akşam 1ml. ALLAH hepinize ŞİFA versin inanın kullanın kimseye bakmayın ben çok sıkıntı çekmiştim sizin gibi psikolojik olarak bazı kelimeleri yanlış yazdıgımı gördüm hiç düzeltmicem siz okuyunca anlarsınız zaten ALLAHA EMANET OLUN SİZDE Yorum yazın ben arada bakarım inş cevap veririm haftada bir kesin bakarım

    • Tuba KARADAĞ

      Mehmet Arslan,
      Bize deneyimlerini yazman ne güzel. Minoxidil sakal serumu kullanan herkesi yoruma davet ediyorum. Senin aracılığınla bir yanlış algıyı düzelteyim. Biz Fiskosta.com’da sakal serumu satışı yapmıyoruz. Hiç bir sakal serumunu almaya da teşvik etmiyoruz. Ben ürünü tanıttım, sizler de tecrübelerinizi yazıyorsunuz. Hep birlikte gözlemlemiş oluyoruz.

  13. tuba karadağ, bende sonradan fark ettim kusura bakmayın. arkadaşlar eger sorunuz varsa ben minoxidil sakal serumunu kullanmış biri olarak elimden geldiğinde yardımcı olurum.

  14. Arkadaslar paraniz boşa gitmesin. ben 1 yili gecti kullandim minoxidili ve minoxili. sonuc yine husran. kullandigin zaman birakmadiysan cikiyor evet etkisi var ama omur boyuda kullanacaklar varsa ona bise diyemem. biraktigin zaman 2 aya kadar dokuluyor ütülenmis tavuk misali kala kaliyorsunuz. cok umitlenmeyin biraktiginiz anda saclar gibi sakallar dokuldu eski haline dondu yani. ektirmekten baska care yok suan. odun gibide olsa dokuluyor sakalda sacta.

  15. Abla ben 2 aydır minoxidil sakal serumunu sabah akşam kullanıyorum. sakal çıkmadı yanlış mi kullanıyorum acaba

  16. Hocam minoxil kullandim sakal icin. 15 gün sonra sacim dokulmeye basladi. sabah uyandigimda yastik da abartmiyorum 50 tel sac oluyo bu durum da ne yapmam lazim. dokulen sac geri cikar mi yaşım 19. Yardimci olun lutfen hocam cevap bekliyorum

  17. Minoxidil sakal serumunu 1.5 aydır kullanıyorum. etkisi iyi gercekten ama korkuyorum bırakınca dökülme yapıyormus

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir